loading...
آسان رايانه
آسان رايانه بازدید : 74 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

بررسی لب تاب مدل: ASUS N551JW 15 inch





معرفی اجمالی محصول:


لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیای سری N را می‌توان نمادی از توانایی شرکت ایسوس در طراحی و ساخت لپ‌تاپ دانست. ایسوس در این سری لپ‌تاپ‌ها از سخت‌افزارهای قدرتمند و اجزای باکیفیتی استفاده کرده که تجربه‌ی کاربری خوبی را به خریداران منتقل می‌کند. ایسوس در مدل N551JW که یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار به‌شمار می‌رود، از پردازنده‌ی مرکزی Core i7 4750HQ اینتل با فرکانس 2.0 گیگاهرتز استفاده کرده است که به‌واسطه قابلیت Turbo Boost، در مواقع نیاز فرکانس خروجی به صورت خودکار تا 3.2 گیگاهرتز افزایش می‌یابد. همچنین استفاده از پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 960M با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5 و 16 گیگابایت رم از نوع DDR3 در طراحی این محصول، لپ‌تاپ N551JW را برای اجرای جدیدترین بازی‌های کامپیوتری با بالاترین کیفیت، انواع برنامه‌های گرافیکی، سه‌بعدی و تدوین ویدئو آماده کرده است. صفحه‌ی نمایش Full HD با پنل IPS، دقت تصویر 1920x1080 پیکسل و روکش مات، یک نمونه ایده‌آل برای تماشای فیلم‌های باکیفیت 1080p و 4K است. صدای خروجی این لپ‌تاپ قدرت و وضوح بالایی دارد و در جعبه آن یک ساب‌ووفر جداگانه Sonic Master قرار گرفته است که به تقویت بیس صدا کمک شایانی می‌کند. حافظه داخلی کم‌نظیر این لپ‌تاپ از نوع هیبریدی‌ست که از ترکیب یک هارددیسک 2 ترابایتی و یک حافظه SSD با ظرفیت 24 گیگابایت تشکیل شده است. این ترکیب فوق‌العاده هم فضای کافی برای ذخیره حجم زیادی از انواع فایل‌ها را به کاربران می‌دهد و هم سرعت کاری بالایی را ارئه می‌دهد. واضح است که این اجزا و سخت‌افزارهای قدرتمند مصرف انرژی بالایی دارند. به همین دلیل، ایسوس از باتری 6 سلولی لیتیوم-یون با ظرفیت 56 وات‌ساعت در این محصول استفاده کرده است که تا 5 ساعت قابلیت نگهداری شارژ را دارد. بدنه فلزی برس خورده طرح‌دار و کیبورد جزیره ای با کلیدهای نقره‌ای رنگ مجهز به نور پس‌زمینه، ظاهر این لپ‌تاپ را شیک و جذاب کرده است. البته استفاده از این جنس بدنه باعث شده وزن دستگاه زیاد شود و به 2.7 کیلوگرم برسد.


برای بررسی جامع به ادامه مطلب مراجعه کنید

آسان رايانه بازدید : 60 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

بررسی لب تاب مدل: Asus G501JW 15 inch 





معرفی اجمالی محصول:


شرکت ایسوس برای طراحی و ساخت این محصول سنگ تمام گذاشته و تمامی امکانات مورد نیاز برای بازی کردن حرفه‌ای را در آن گنجانده است، هم از بیرون و هم از درون ویژگی‌هایی که نه‌تنها علاقه‌مندان به بازی، بلکه تمامی کاربران حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای را هم شیفته خود خواهند کرد. برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌های سری گیمینگ که بزرگ و سنگین هستند، G501 فقط 20.6 میلی‌متر ضخامت و 2.06 کیلوگرم وزن دارد.تمامی قسمت‌های بدنه از جنس آلومینیوم ذغالی رنگ مات پرس خورده است که زیبایی، استحکام و دوام بالایی دارد. رنگ قرمز عضو جدانشدنی محصولات سری ROG ایسوس هستند و در طراحی G501 هم به بهترین نحو از این رنگ استفاده شده است.طبیعتا تاچ‌پد و کیبورد این لپ‌تاپ هم مانند باقی قسمت‌های بدنه از کیفیت بالایی برخوردارند.کیبورد دستگاه نور پس‌زمینه قرمز رنگ دارد که در فضاهای تاریک ظاهری خیره‌کننده به لپ‌تاپ می‌دهد. البته جای خالی کلیدهای ذخیره و بازخوانی سریع تنظیمات و ترکیب کلیدها، که در محصولات کاملا حرفه‌ای مخصوص بازی وجود دارد، روی این کیبورد احساس می‌شود. صفحه‌ی نمایش 15.6 اینچی فوق‌العاده این لپ‌تاپ از نوع پنل IPS با روکش مات است و مهمتر اینکه کیفیت بسیار بالای 4K دارد.در کنار تمامی خصوصیات ذکر شده، ROG G501 از سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برد که به راحتی توانایی اجرای بازی‌های جدید را دارند. پردازنده مرکزی Intel Core i7 4720HQ با کش 6 مگابایت که از سری پردازنده‌های کلاس حرفه‌ای اینتل محسوب مشود، قلب تپنده این غول ظریف ایسوس است. پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 960M با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5 در کنار 16 گیگابایت رم از دیگر نقاط قوت این محصول هستند. حافظه داخلی این لپ‌تاپ از نوع هیبریدی بوده که از ترکیب یک هارددیسک یک ترابایتی و 128 گیگابایت حافظه SSD تشکیل شده است. این حجم قابل توجه از حافظه SSD به کاربر اجازه می‌دهد که علاوه بر سیستم عامل و نرم‌افزارهای کاربردی، تعدادی از بازی‌های مهم‌تر از دید خود را هم روی آن نصب کند و از سرعت بسیار بالای اجرای آنها لذت ببرد. باتری 4 سلولی لیتیوم-پلیمر به‌کار رفته در این محصول کارایی خوبی دارد و در شرایط مرورگری با اتصال WiFi تا 5 ساعت از پس این مجموعه سخت‌افزاری پرمصرف برمی‌آید. حتی در شرایط بارگذاری‌های سنگین و اجرای بازی هم این باتری تا 3 ساعت روشن ماندن دستگاه را تضمین می‌کند. پورت‌های ورودی و خروجی لپ‌تاپ کامل هستند و با کلاس کاری این محصول کاملا سازگاری دارند. شاید در نگاه اول نبود پورت VGA در این دستگاه یک کمبود به‌نظر برسد، اما در عمل این محصول قدرتمند به خروجی‌های تصویر پیشرفته مانند HDMI و DisplayPort نیاز دارد که هر دوی این پورت‌ها وجود دارند. به دلیل ضخامت کم دستگاه، ایسوس به ناچار درایو نوری را حذف کرده است و برای استفاده از دیسک نوری باید ابزار جداگانه‌ای به لپ‌تاپ متصل شود. تولید صدای خروجی این محصول به عهده دو اسپیکر داخلی ساخت شرکت معتبر Bang & Olufsen با تکنولوژی‌های ICEpower و SonicMaster ایسوس است که برای پخش صدای باکیفیت و بلند در یک اتاق کفایت می‌کند. در مجموع اگر از مشکل محدودیت سرعت شبکه LAN به 100 مگابیت درثانیه چشم‌پوشی کنیم، این لپ‌تاپ حرفه‌ای مخصوص بازی، چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات و قابلیت‌ها، یک محصول تمام عیار است.


برای بررسی جامع به ادامه مطلب مراجعه کنید

درباره ما
Profile Pic
وب سايت آسان رايانه براي تمام فعاليت هاي مرتبط با رايانه راه اندازي شده و در آن مي توانيد انواع آموزش ها,دانلود برنامه ها,مقاله ها و تحقيق ها و .... را به صورت رايگان بهره مند شويد. نظرات و پيشنهادات خود را از طريق ايميل eathrayan@mailfa.org براي ما ارسال كنيد و در پايان با تشكر از وقتي كه در اختيار ما قرار داديد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آسان رایانه را چگونه ارزیابی می کنید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 6,907
  • بازدید کلی : 42,317
  • کدهای اختصاصی