loading...
آسان رايانه
آسان رايانه بازدید : 23 چهارشنبه 18 فروردین 1395 نظرات (0)

برنامه Mozilla Firefox 43-0-1

 

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.


بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از: توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبليغاتي مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرمافزار استFirefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 

 

 

مشخصات برنامه Mozilla Firefox :

1)سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب

2)امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت

3)مدیریت حرفه ای تر Add-on ها

و.....

 

برای دانلود این برنامه روی عکس زیر کلیک کنید.

***رمز فایل:eathrayan.rzb.ir***

 

 

 

 

     

 

 

 

آسان رايانه بازدید : 21 شنبه 29 اسفند 1394 نظرات (0)

Automatic Wallpaper Changer

 

نرم افزارتغییر اتوماتیک پس زمینه دسکتاپ، نرم افزاری جالب و زیبا که به وسیله آن می توان تصاویری را انتخاب نمود و در فاصله زمانی تعیین شده این تصاویر را به صورت اتوماتیک یا با استفاده از کلید های میانبر، پس زمینه مانیتور خود را عوض کرد. همچنین می توان تغییرات زمانی را با ثانیه، دقیقه و یا ساعت مشخص کرد. این تصاویر می توانند در اندازه های دلخواه برای شما نمایش داده شوند. این نرم افزار امكاناتي همچون تنظیم میزان نور، روشنایی تصاویر، انتخاب افکت های متنوع و انتخاب تعداد نامحدود تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این نرم افزار دارای امکان اضافه کردن فایل ها و نمایش دادن نام فایل بر روی تصاویر می باشد. این نرم افزار زیبا از تمام فرمت های تصاویر از جمله BMP, JPG, JPEG, GIF و ... پشتیبانی می کند.

 

 

 

مشخصات برنامه Automatic Wallpaper Changer :

1)قابلیت انتخاب تصاویر دلخواه

2)پشتیبانی کردن از تمام فرمت های تصویری از جمله BMP ،JPG ،JPEG ،GIF ،PNG ،PCX ،TGA ،RLE

3)توانایی تغییر پس زمینه بعد از هر بار روشن شدن کامپیوتر

و.....

 

برای دانلود این برنامه روی عکس زیر کلیک کنید.

***رمز فایل:eathrayan.rzb.ir***

 

 

 

 

 

     

 

 

 

آسان رايانه بازدید : 23 شنبه 29 اسفند 1394 نظرات (0)

برنامه Flash Banner Wizard

 

Flash Banner Wizard 4.8 نرم افزاری قدرتمند و ساده که شما را جهت ساخت بنر های فلش، اسلاید شو های فلش، انیمیشن‌های فلش، افکت‌های متنی فلش و بنرهای Gif بدون اینکه دانش و مهارتی خاص در کار با فلش داشته باشید، یاری می‌کند. این برنامه با داشتن افکت‌های متحرک از پیش ساخته شده مثل ذرات برف، ستاره، آتش و دیگر افکت‌های تصویری و متنی کار شما را در ساخت یک بنر کاملاً حرفه ای بسیارساده  می‌کند.

 

 

 

مشخصات برنامه Flash Banner Wizard :

1)حجم كم

2)كار با آن بسيار ساده است

3)سريع

و.....

 

برای دانلود این برنامه روی عکس زیر کلیک کنید.

***رمز فایل:eathrayan.rzb.ir***

 

 

 

 
     

 

 

 

آسان رايانه بازدید : 40 شنبه 29 اسفند 1394 نظرات (0)

برنامه Leawo PowerPoint to FLV

 

با کمک این نرم افزار، میتوانید پروژه های پاورپوینت را به فیلم با فرمت FLV تبدیل کنید. سپس میتوانید این فیلم را ویرایش کرده و به هر فرمت دلخواهی تبدیل کنید تا روی هر کامپیوتر و حتی در دستگاه های پخش DVD نیز قابل نمایش باشد.شاید بخواهید فایل پاورپوینت خود را در یک صفحه وب نمایش دهید. در این صورت نیز فرمت های خروجی مختلفی توسط نرم افزار Leawo PowerPoint to FLV در اختیار شما قرار میگیرد تا فایل تان را به فرمت دلخواه خود در بیاورید. این نرم افزار میتواند حجم فیلم ساخته شده از فایل PowerPoint را به میزان دلخواه شما کاهش دهد تا انتقال و نمایش آن از طریق اینترنت راحت تر باشد.

نرم افزار Leawo PowerPoint to FLV از فایل های برنامه پاورپوینت نسخه 2000 تا 2012 پشتیبانی میکند و قادر به تبدیل آنهاست. توسط این نرم افزار حتی میتوانید فایل های پاورپوینت خود را به فرمت فلش تبدیل کنید.

 

این نرم افزار امکان انتخاب و تنظیم زمان نمایش اسلاید ها در فیلم خروجی، ایجاد موسیقی زمینه دلخواه، اضافه کردن Logo به فیلم خروجی، و قرار دادن افکت و جلوه های ویژه بین اسلاید ها را فراهم میکند. یعنی میتوانید فایل PowerPoint خود را قبل از تبدیل، به صورت دلخواه ویرایش کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

 

 

برای دانلود این برنامه روی عکس زیر کلیک کنید.

***رمز فایل:eathrayan.rzb.ir***

 

 

 

 

 

     

 

 

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
وب سايت آسان رايانه براي تمام فعاليت هاي مرتبط با رايانه راه اندازي شده و در آن مي توانيد انواع آموزش ها,دانلود برنامه ها,مقاله ها و تحقيق ها و .... را به صورت رايگان بهره مند شويد. نظرات و پيشنهادات خود را از طريق ايميل eathrayan@mailfa.org براي ما ارسال كنيد و در پايان با تشكر از وقتي كه در اختيار ما قرار داديد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آسان رایانه را چگونه ارزیابی می کنید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 6,910
  • بازدید کلی : 42,320
  • کدهای اختصاصی